6. jul. 2011

Ananas / Mynte / Ingefær Smoothie

Denne uge holder jeg slapper-uge i Berlin, og mandag aften fik jeg på en vietnamesisk restaurant (i øvrigt én af de bedste jeg hidtil har prøvet) en drøngod og forfriskende ananas/jordbær/ingefær smoothie. Dette resulterede i at jeg i går har været ude og investere i en blender, så jeg nu sommeren igennem er klar til at kreere alverdens forfriskende shakes, hvor den første blev med ananas, mynte og ingefær... og absolut anbefalelsesværdig.



Ingredienser (1)
En ca 4 cm tyk skive ananas befriet for skræl og stok
Et lille bundt mynteblade
2 cm Ingefær
6-8 Is terninger

Fremgangsmåde
Blend, blend, blend...

2 kommentarer:

  1. Hvor må det smage godt. Sjov blanding, som jeg aldrig har prøvet - men det tror jeg vist at jeg skal nu! :)

    SvarSlet
  2. Hej Linn. Håber du synes om kombien... og dejlig "sommerblog" du har :-)

    SvarSlet